وبلاگ لر ها

لر یعنی غیرت ، لر یعنی تعصب ،لر یعنی.......لر ها

وبلاگ لر ها

لر یعنی غیرت ، لر یعنی تعصب ،لر یعنی.......لر ها

انتخاباتتان مارک با!!!!!!

گفتگوی طنز با یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری بعد از اصلاح قانون انتخابات


ببینندگان عزیز، من از محل ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با شما صحبت می‌کنم. بالاخره بعد از 5 روز یک نفر در این محل حاضر شد و برای انتخابات ثبت نام کرد. با ما همراه باشید و گفتگوی کوتاهمان با این نامزد انتخاباتی را ببینید.



- آقای دکتر بعنوان اولین سوال نظرتان را درباره خلوت بودن ستاد انتخابات در زمان ثبت نام بیان فرمایید؟

بله؛ عرض کنم که خیلی هم خوب! در واقع الان رقابت برای رییس جمهور شدن بجای اینکه در روز انتخابات متمرکز باشد، در طول سال توزیع شده و خیلی‌ها در طول 365 روز دنبال امضا جمع کردن هستند. طبیعتا افرادی که در رقابت امضا جمع کردن موفق نبوده‌اند لیاقت ندارند در رقابت اصلی شرکت کنند و وقت مردم را بگیرند!


- پس لازمه من ابتدا پیروزی شما در امضا جمع کردن را تبریک بگویم اما خود شما چرا انقدر دیر ثبت نام کردید؟ با توجه به اشتیاقی که در طول سال نشان داده بودید انتظار داشتیم در ساعات اولیه ثبت نام کنید!

بله، برنامه هم همان بود. اما خب بعضی ها دندان گرد هستند و در معامله دبه می‌کنند دیگر! واقعیت آن است که یکی از امضا کننده‌ها راه نمی‌آمد و بالاتر از عرف بازار طلب می‌کرد. همین هم وقت ما را گرفت.

- خب مشکل که حل شد انشاالله؟

بله، بالاخره یکجور با هم راه آمدیم دیگر، مبلغش منطقی نبود اما دوستانگفتند هر جوری هست طرف را راضی کنیم که شر نشود. بچه خوبی بود اما خب چون تازه وارد بازار سیاست شده خیلی فی بازار دستش نبود! هرجور بود راضی‌اش کردیم!

- بعنوان سوال بعدی هم کمی درباره برنامه‌های خود در صورت پیروزی در انتخابات بفرمایید.

خواهش می‌کنم. من در دو حوزه عمومی و خصوصی برنامه‌هایی برای اجرا دارم. در بعد خصوصی باید به شخصه از خجالت این دوستانی که منت گذاشته و پای برگه نامزدی من را تایید کرده‌اند در بیایم!

- و احتمالا در بخش عمومی به فکر عموم مردم خواهید بود!درسته؟

نخیر، در اون بخش هم باید برنامه‌هایی رو اجرا کنم تا عموم مردم از خجالت امضا کننده‌ها در بیان و در خدمتشان باشند.

- آقای دکتر در مورد هزینه‌های تبلیغاتی ستادتون هم اگر میشه یک کم توضیح بدید، در این زمینه دغدغه‌تون چیه؟

الحمدلله من در این زمینه دغدغه‌ای ندارم، همانها که امضا کرده‌اند باید به فکر هزینه تبلیغات هم باشند! تعدادشون هم اونقدری هست که بهشون فشار نیاد! اتفاقا یکی از خوبی‌های قانون انتخابات جدید که تصویب شد همین شفافیت در زمینه هزینه‌های انتخاباتی است دیگر؛ بالاخره امضاها معلوم است، بدهی‌های ما هم معلوم است.

- فکر نمی‌کنید اینطوری اگر رییس جمهور بشید وام دار باندهای ثروت و قدرت خواهید بود؟

چرا اتفاقا، فکر می‌کنم، اما مگر بد است؟ بالاخره شما الان نگاه کنید همه خانواده‌های ایرانی کلی وام‌دار این بانک و آن بانک هستند. ما هم که از بطن مردم برخاسته‌ایم باید مشی‌مون همین باشه دیگه. ضمنا وام دار بودن مهم نیست، وام‌دار کی بودن مهمه!

- میشه یک کم توضیح بدید؟

خیر

- بعنوان آخرین سوال توصیه‌تون برای افرادی که می‌خواهند مانند شما موفق شوند چیست؟

ببینید باید آینده نگر باشن، به نظر من از همین الان شروع کنند و برای 16 سال یا حتی بیشتر، مثلا هشت سال بعد برنامه ریزی داشته باشن! از الان دویست سیصد نفر آدم رو که احتمال داره مدیر یا نماینده مجلس بشن در نظر بگیرن و دائم تو دست و بالشون بپلکن. از همین الان دَمشون رو ببینن تا روز موعود بتونن از امضاهاشون بهره مند بشن!


                                                                                  

                                                             برگرفته از وبلاگ "نیشخند" البته با کمی تغیرات